Bonus Untuk Anda Yang Cepat Bertindak.!!!

Click Pada Mana2 Gambar.

Kisah Benar:

 Saya Baru Masuk Program ini, Pada Mulanya memang x percaya langsung. Tapi nak try jugak, sebab da terpaksa, hutang kereta da 3 bulan tertunggak, dengan sewa rumah lagi..huish..memang pening bila difikirkan..
terbukak website ni.Baca punya baca, tgk modal hanya RM10 sahaja, pada mulanya memang x de niat pon nak labur..masa tu duit poket ada RM20 jerk..so tanpa berfikir panjang terus la kan masuk RM10 jer..klu rugi pon x byk pon drpda labur puluh ribu tapi x dpt pape kan lebih baik labur RM10, rugi pon x de problem..OK..malas nak berleter panjang..pd 2 minggu pertama, hari2 bukak..tp x mendatangkan hasil..memang kecewa masa tu, RM10 tu, bleh wat beli rokok sekotak..da kecewa lama x online..dekat 5 minggu saya x bukak internet.. 10hari lepas..Say terbukak email saya dan terlihat akaun bank saya ada RM4000...Memang terkezut arr masa tu..Nak cerita lagi??? penat da tgn nie..nanti saya akan scan cek dan akaun saya untuk tatapan semua...BUKAN NAK KENCING ARR...sekarang Hasil Usaha Saya nie..dlm Bank da x byk da duit, sebab shopping PS3,Nokia E7,Ngan Acer Iconia semalam..adalah Baki lagi RM9,500..X byk pon... Saya adalh owner kepada blog ini, nak tolong bangsa melayu yang semakin mundur ditengah2 kegawatan ekonomi ini..
Harapan Saya BUkanlah Nak Jadi KAya SGT..Tapi Nak Menolong Anda Semua..Ingat la Pengorbanan Ibu Bapa Anda..

1 comment:

  1. bagus usaha tu. meh la ke blog saya pulak, saya ada business proposal untuk anda :)
    http://izatilsuhaimi.blogspot.com/

    ReplyDelete